Produs nou
Professional polyurethane matte topcoat
Very high resistance
290ml format, hardener included
Single use aerosol
Straturile noastre de finisare cu spray mat sunt disponibile în două niveluri diferite de luciu:
Mat 15
Super mat 4
Aceste două straturi poliuretanice bicomponente oferă performanțe superioare.
Aceste două straturi de finisare sunt primele acoperiri mate bicomponente disponibile în cutii de aerosoli și sunt cu mult superioare rezistenței stratului de acoperire cu pulverizare monocomponent de pe piață.
Ele oferă o rezistență optimă la zgârieturi, hidrocarburi și intemperii.
Diferența dintre stratul de finisare mat 1K și 2K
1K: se usucă prin evaporare cu aer: pelicula uscată poate fi dizolvată cu diluant/benzină
2K : se intareste prin polimerizare chimica : pelicula uscata este ultra dura si rezistenta
Finisajul lor este perfect omogen, cu un efect vizual „moale”.
Straturile de finisare 4° și 15°* oferă o grosime foarte bună și o putere bună de acoperire
* Gradul de luciu se referă la o scară de la 0 la 100°.
Cum se aplică
Se aplică pe vopselele șlefuite până la 500
Apăsați complet butonul roșu din partea de jos a cutiei
Agitați recipientul timp de 30 de secunde și lăsați să stea două minute
Aplicați două straturi obișnuite pe suprafață
ținând recipientul la 15 cm de suprafață în timpul pulverizării
Lăsați 5 până la 10 minute între straturi
Nu pulverizați mai multe straturi
Timp de uscare la atingere: 45 min / prin: 6h
Grosimea uscată: 50µm
Timpul maxim de utilizare a spray-ului: 30 până la 60 min
Domeniul de utilizare
Topcoat-ul cu spray mat poate fi folosit pentru mașini, motociclete, biciclete, decorațiuni
Rezistență și formulă pentru acoperiri auto moderne
În lumea auto, vopselele și straturile de finisare au evoluat foarte mult în ultimii 50 de ani: astăzi toate cele mai bune straturi de finisare pentru caroserie sunt formulări de poliuretan cu solvent acrilic. Dintre toate celelalte acoperiri cunoscute, acest strat de acoperire oferă cel mai bun compromis de bună rezistență la soare, ploaie, căldură și abraziune.
.
.
.
.
.
.