Produs nou
Formula profesională pentru automobile pe bază de apă
Produs nepericulos
Livrarea se poate face şi par avion
către orice destinaţie
Lista de nuanţe din care puteţi alege este mai sus ^
Culoare cameleon L1890X, o culoare extraordinara cu 8 reflexii
Iată singura vopsea cameleonică care este capabilă să arate 8 culori diferite, în funcție de unghiurile de vizualizare
Călătorie de culoare: verde/turcoaz/albastru/violet/roșu/portocaliu/auriu/verde gălbui
este deci o rotire completă a cercului prismatic
FIŞĂ TEHNICĂ
Natura produsului : Vopsea mată monocomponentă pe bază de apă, care necesită lăcuire
DESTINAŢIE : Auto, moto, decoraţiuni, altele
PUTERE TEORETICĂ DE ACOPERIRE: 4.5 M² / L
MOD DE ÎNTREBUINŢARE: Cu pistol de vopsit
REGLAJ: Pistol: Duză de 1.2-1.4 mm de preferat - Presiunea atmosferică: 3 bari
Se recomandă înlăturarea micro-filtrului pistolului.
AMESTEC: Agitaţi cu putere înainte de folosire pentru a obţine un produs omogen. Diluţie cu apă, maxim 5%.
APLICARE: Pe un fond de culoare neagră în mod necesar, şlefuit cu P400/P500 USCAT sau cu P800 umed. (Orice tip de vopsea sau grund auto pe bază de solvent sau apă).(Fondul negru este disponibil în categoria 'Vopsele de fond'). Pulverizaţi apoi vopseaua cameleon în 4-5 straturi uşoare, respectând un interval de pauză de 30 de secunde minim între pulverizări.
USCARE LA 20°C: USCAT LA ATINGERE 10 minute per strat.
LĂCUIRE: După uscarea completă, şi apoi după înca maxim 72 ore. Aşteptaţi ca vopseaua să devină mată complet înainte de a lăcui din nou. Posibilitate de a grăbi procesul de uscare prin jet de aer sau prin ridicarea temperaturii din încăpere. Lăcuire (cu orice tip de lac pentru automobile), în maxim 72 ore pentru a garanta o bună aderenţă a lacului, începând, de preferat, cu un prim strat foarte fin. Folosiţi lacurile noastre auto BS830 sau BS810 (în rubrica LACURI).
DEPOZITARE: 3 LUNI ÎN AMBALAJUL ORIGINAL, LA O TEMPERATURĂ ÎNTRE 10 ŞI 30 C°
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
.
.
.
.
.