Produs nou
vopsele profesionale AERO COLOR
cea mai fină cerneală acrilică pentru aerografe
36 de culori din care să alegeți în stoc
Tablă de culori și instrucțiuni în partea de jos a paginij
Culorile standard ale gamei AERO COLOR Professional dezvoltate de Schminke sunt cunoscute în lumea artiștilor și specialiștilor în aerograf sub numele de „Rolls Royce al vopselelor aerograf”.
Cerneala Aero Color este cea mai fină cerneală acrilică, livrată într-o sticlă de sticlă de 28 ml cu capac pentru pipetă pentru o dozare precisă, picătură cu picătură.
Diagrama de culori AERO COLOR® Professional care poate fi descărcată din partea de jos a paginii arată intensitatea și puterea de acoperire a fiecărei culori, pe Speedshapes.
Puteți vedea rezultate diferite pe fundal alb-negru, deoarece cernelurile din gama Standard au grade diferite de opacitate.
Gama Candy Aero Color are culori complet transparente.
Culorile total opace se găsesc în gama Total Cover Aero Color (pentru că acopera complet).
Paleta de culori antice
Aceste game de cerneluri lichide, declin culorile istorice pure ale Artelor Plastice, produse încă din antichitate cu pigmenți minerali puri. Traditia acestor culori artistice sublime se perpetueaza, cu pigmenti moderni obtinuti prin sinteza, micronizati si ultrarezistenti la lumina.
Puterea de ascundere și concentrare:
Câteva picături de cerneală Schmincke acoperă o suprafață surprinzător de mare.
Caracteristici și utilizare
Cerneală acrilică extrafină pentru aerografe
Potrivit și pentru creioane, creioane și pensule.
Pigmentare maximă
Rezistență maximă la UV
Cerneală diluabilă cu apă
Rezistent la apă când este uscat
Curățare cu apă cu săpun.
Aplicație :
Scutura bine inainte de folosire
Utilizați cu duză de 0,15 mm sau mai mare
Aplicare pe hartie, panza, toate tipurile de finisaje
Poate fi supraacoperit cu medii sau lac pe bază de apă sau straturi de finisare pentru caroserie pe bază de solvenți.
Diagrama de culori AERO COLOR Professional este disponibilă pentru descărcare în partea de jos a paginii.
Utilizarea cernelurilor AERO COLOR este larg răspândită, deoarece acestea nu sunt rezervate exclusiv desenului artistic: rezistența lor totală la razele UV și randamentul lor foarte mare, precum și proprietățile lor perfect impermeabile, le permit să fie utilizate în lumea modelului.
Prin descărcarea tabelului de rețete PDF, toate nuanțele RAL pot fi contratipizate, datorită unor formule simple (o parte = o picătură), dezvoltate de un artist.
Lată lista celor 36 de culori standard (in engleza)
28100 transparent white 28101 SUPRA-white, opaque 28200 titanium yellow green shade 28201 lemon yellow 28202 primary yellow 28203 Indian yellow 28204 cadmium orange hue 28205 red orange 28300 scarlet 28306 brilliant red 28301 red madder dark 28302 carmine 28304 primary magenta 28305 violet 28400 indigo 28401 Prussian blue 28402 ultramarine 28403 sapphire blue |
28404 cobalt blue 28405 primary blue cyan 28406 turquoise blue 28500 phthalo green 28501 brilliant green 28502 permanent green 28503 olive green 28504 chromium oxide green brilliant 28600 gold ochre 28601 Sienna 28603 sepia 28602 brown Brazil 28606 dark brown 28604 burnt Sienna 28605 flesh tint 28700 pale grey 28702 black 28701 neutral grey |
Seria Standard reunește culorile clasice și principalele, care se regăsesc în paleta obișnuită a pictorului.
Culorile sunt variabil opace sau transparente, în funcție de natura pigmentului. Puteți vedea gradul de semi-opacitate al fiecărei culori consultând diagrama de culori aplicată pe Speedhsapes fie cu fundal alb (sus), fie cu fundal negru (jos).
In cealalta serie din gama AERO COLOR culorile sunt total opace (Total Cover) si total transparente (Candy).
Variațiile și posibilitățile de amestecare ale nuanțelor sunt infinite, pentru tehnicile aerograf și acrilice lichide.
Se spune că toate culorile pot fi create cu cele trei culori primare (Magenta 28304, albastru Cyan 28405, Galben 28202).
De fapt, unele culori nu pot fi obținute niciodată cu aceste 3 primare, de exemplu: un portocaliu strălucitor, ceva albastru,... De aceea se obțin niște roșii precum carminul, roșu stacojiu, sau unele albastre, precum albastrul prusac, sau ultramarinul datorită la pigmenți speciali și puri.
Este necesar să adăugați alb pentru a lumina și negru pentru a întuneca (mulți pictori vor reacționa la această afirmație, deoarece nu ar trebui să folosiți niciodată negru pentru a întuneca o culoare sau o umbră... Umbra este creată cu albastru, de exemplu.
Pentru a crea un frunziș natural, a întuneca, a face viu și profund, vom folosi un amestec de verde, roșu și o notă de violet și vom evita negrul.
.
.
.
.
.
.