Aplicarea unui grund pentru jante de motociclete este primul act înainte de aplicarea oricăruia dintre tipurile de vopsele pentru jante de motociclete. Această practică preliminară ia în considerare materialul special din care este făcută janta: acesta este de obicei fie aluminiu, oțel, fie un aliaj.
Funcția grundurilor pentru jante de motocicle...
> Lire plusAplicarea unui grund pentru jante de motociclete este primul act înainte de aplicarea oricăruia dintre tipurile de vopsele pentru jante de motociclete. Această practică preliminară ia în considerare materialul special din care este făcută janta: acesta este de obicei fie aluminiu, oțel, fie un aliaj.
Funcția grundurilor pentru jante de motocicletă este de a asigura o legătură chimică între metal și vopsea, pentru a preveni desprinderea straturilor superioare. Acest grund pentru jantă are un rol cheie în protejarea metalului de rugină și îmbătrânire.
Fie că este într-o cutie (a se aplica cu un pistol de pulverizare) sau într-o cutie de aerosoli, produsul este același. Este necesar să folosim grund adecvat: nu folosim grund metalic pe aluminiu pentru că nu va rezista.
Pentru aceasta, există grunduri pentru metale feroase sau pentru metale neferoase.
Dacă roata este deja vopsită:
Lăsați vopseaua să adere prin șlefuirea superficială a stratului existent, cu un nisip abraziv care nu este nici prea fin (fără aderență), nici prea grosier (zgârieturi vizibile). În mod normal, nu este nevoie de grund pentru aderență sau nivelare și se poate picta direct, cu excepția cazului în care, bineînțeles, fundalul are zgârieturi sau găuri.
Dacă roata a fost demontată:
Vopseaua a fost îndepărtată de pe jantă, prin șlefuire, sablare sau decapare chimică: metalul este gol. Este important să curățați bine janta cu un degresant puternic pentru a îndepărta orice amprentă, grăsime, silicon sau alți contaminanți.
Apoi, înainte de a aplica un grund pentru a netezi janta, aplicați un grund de aluminiu sau fier. Un strat subțire este mai bine decât două groase!
Acest lucru poate fi urmat cu amorsa de tăiere, care va crea un strat gros de grund pe janta motocicletei, care se usucă rapid și este ușor de șlefuit.
După câteva ore de uscare, folosind un abraziv de tip P320 care este înmuiat în apă, acest grund poate fi șlefuit pentru a da jantei o suprafață netedă, superfină.
Există un produs adaptat acestui gen de situație: este « chitul de aluminiu », un fel de variantă a chitului obișnuit, dar mai dur, mai puternic, care se agăță de metale. Acest chit conține un procent de metal care îl face și mai greu după uscare.
Ca și în cazul oricărei aplicații de chit, acesta trebuie șlefuit și apoi amorsat pentru a obține o suprafață pregătită pentru vopsire.
Toate amorsele noastre simple sunt de înaltă performanță. Fiecare este specializat într-un singur tip de metal. Pulverizat corect pe o suprafață sonoră, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la posibila delaminare.
Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unui grund care să adere oriunde și să fie inatacabil în orice condiții de utilizare, temperatură și coroziune, atunci există într-adevăr un grund industrial extrem, Epoxy Primer 294.
Cod culoare motociclete pentru janta
Vopsea pentru tuning jante de motocicleta
Lac transparent pentru janta de motocicleta
.
.
.
.
.
.