Vrei să știi care sunt cele mai bune alegeri de vopsea transparentă pentru un rezervor de motocicletă dintre vopselele pentru piese de motociclete? Această categorie este pentru vopsele transparente pentru motociclete, carene sau rezervor. Cel mai important pas al picturii unei motociclete este adesea lăcuirea. Acest strat transparent pentru mot...
> Lire plusVrei să știi care sunt cele mai bune alegeri de vopsea transparentă pentru un rezervor de motocicletă dintre vopselele pentru piese de motociclete? Această categorie este pentru vopsele transparente pentru motociclete, carene sau rezervor. Cel mai important pas al picturii unei motociclete este adesea lăcuirea. Acest strat transparent pentru motociclete este un strat transparent și strălucitor care este foarte important din punct de vedere estetic deoarece sporește strălucirea și strălucirea culorilor: este atingerea finală a unei lucrări meticulos și este, de asemenea, cel mai delicat pas.
Stratul transparent al unui rezervor de motociclete realizat corect trebuie sa aiba 3 calitati principale: sa fie foarte lucios, sa reziste la benzina si sa fie durabil.
Funcția principală a stratului transparent este de a proteja vopseaua și tabla de uzura aerului, apei și soarelui. În acest scop, se utilizează numai un strat transparent de caroserie bicomponent, poliuretan acrilic sau ceramică. O acoperire de acest tip are o durată de viață de aproximativ 20 de ani.
Rezistenta vopselei la hidrocarburi
Benzina topește vopseaua de proastă calitate. Sub acțiunea hidrocarburilor, un produs „ public larg ” sau un strat transparent monocomponent se va înmuia și se va desprinde. Doar un produs 2K va asigura o soliditate perfecta.
Stralucirea finisajului apare atunci cand suprafata stratului transparent este complet neteda, ca o oglinda : pentru a obtine o lacuire corecta, aplicam doua straturi, folosind un aerosol sau un pistol de pulverizare. Pentru o strălucire frumoasă „ wet look ” este necesar să se realizeze un gest perfect, cu respectarea intervalului de timp dintre cele două paltoane. Cel mai important lucru este cantitatea potrivită de produs pulverizată pe suprafață.
De obicei, se aplică 100 g de amestec de strat transparent pe m²: după uscare, se obține un strat de 50 de microni (adică 50 g de produs uscat) pe un rezervor de motocicletă.
Este posibil să repetați operațiunea după 24 de ore de uscare, o dată sau de mai multe ori, pentru a crește „ luciul ” și adâncimea stratului transparent pentru rezervoarele de motociclete.
În cazul unor defecte ușoare, puteți lustrui: lustruirea vă permite să eliminați defectele (coaja de portocală, praful...) fără a le retușa. Se face dupa 24 de ore de uscare.
Dacă un strat transparent se desprinde, nu este pentru că este de proastă calitate. Într-un astfel de caz, vina este a aplicatorului: dacă fundalul este șlefuit prea fin, atunci stratul transparent nu poate adera la el în mod optim. Fiecare strat transparent, în funcție de grosimea sa, trebuie aplicat pe o suprafață de vopsea șlefuită cu granulație de la 320 la 500. Pentru aceasta, este necesar să se consulte cu strictețe fișa tehnică.
Iată câteva defecte comune legate de aplicarea necorespunzătoare:
Un luciu „ îngropat ” este un termen pentru o pierdere a luciului, de obicei în timpul uscării. Cauza este prea multe straturi: în loc de un luciu sporit, aplicatorul capătă mai puțin luciu, din cauza eliberării dificile a solvenților prin grosime.
Microbarbotarea este un defect legat de un exces de straturi, o temperatura de aplicare prea mare sau un timp de asteptare nerespectat intre cele 2 straturi : rezultatul este blocarea solventilor care nu se pot evapora normal.
Vopsea pentru jante de motocicleta
Vopsea pentru cadru motocicleta
.
.
.
.
.
.