Pentru a forma lucrarea de fundație a vopselei, chiar înaintea celorlalte tipuri de vopsele pentru motociclete, există o serie de produse numite grund care se aplică înaintea vopselei și a stratului transparent. Vom detalia și explica aici diferitele tipuri de grunduri pentru motociclete și rolurile acestora (APP) care este în principal: ADERĂ, ...
> Lire plusPentru a forma lucrarea de fundație a vopselei, chiar înaintea celorlalte tipuri de vopsele pentru motociclete, există o serie de produse numite grund care se aplică înaintea vopselei și a stratului transparent. Vom detalia și explica aici diferitele tipuri de grunduri pentru motociclete și rolurile acestora (APP) care este în principal: ADERĂ, PREGĂȚI, PROTEJĂ.
Fiecare grund de vopsea pentru motociclete este un grund potrivit pentru un anumit material, o anumită suprafață. Există grunduri universale, dar eficiența lor este, desigur, mai puțin specializată și mai puțin bună.
Aderarea:
La o motocicletă, când vrei să refaci o vopsea « nouț » pe carene, suportul nu este de obicei nici plastic, nici metal: este lac transparent, adică finisajul vechi prezent pe caroserie. Nu există nicio dificultate de aderență după o șlefuire ușoară, nu este nevoie de grund pentru a adera.
Putem găsi diferite materii prime, pe carene (plastic, fibră) sau pe rezervorul decapat (oțel), capete sau jante furci (aluminiu, aliaj metalic), sau uneori carbon sau crom... Pe fiecare dintre aceste materiale, dacă vopsesti fara grund, inevitabil vei vedea o delaminare la cel mai mic impact. Fiecare material are propriul grund specific, pentru a garanta o aderență infailibilă.
Pregatire:
Pregătirea suprafeței de vopsit este o acțiune manuală specifică (curățare, șlefuire, degresare) și are și rolul unui grund de motocicletă, netezire, suprafață, umplutură. Acesta este rolul materialului de umplere (de a bloca și de a umple) în prima etapă și este rolul suprafeței « filler » care se aplică cu un pistol de pulverizare sau un aerosol, în a doua etapă. Cu grund de umplere pentru motociclete, suprafața este absolut perfectă și amorsată!
Protejarea:
Aceasta este funcția unui grund de motociclete pentru metal: acțiunea sa anticorozivă protejează metalul de oxidarea care se poate dezvolta sub vopsea.
Sunt produse care funcționează destul de bine pe plastic, metale... Există produse opace sau transparente. Și sunt și produse absolut proaste și de evitat (aerosolii vânduți în magazine).
Puteți folosi un grund universal dacă aveți mai multe tipuri de suprafețe și nu doriți să cumpărați produse diferite. Totusi, daca iti doresti o calitate maxima a muncii cu o garantie de buna performanta, atunci este mai bine sa folosesti produse special concepute pentru fiecare tip de suprafata.
După o reparație la un caren cu fibră de sticlă sau în urma confecționării unei piese din fibră de carbon, ne aflăm cu o suprafață neuniformă. Desigur, trebuie nivelat și umplut cu un produs gros înainte de a-l vopsi: două soluții pentru două cazuri:
1 - Dacă doriți să umpleți și să neteziți fibra de sticlă, trebuie să utilizați umplutura: vă oferim diverse tipuri. Dacă doriți să păstrați flexibilitatea pieselor, trebuie să aplicați o grosime minimă. În plus, se poate adăuga flexibilizator concentrat.
2 - Dacă doriți să umpleți și să nivelați o piesă de carbon, dar să păstrați transparența, atunci trebuie să utilizați glazura epoxidica 4000, care vă permite să turnați un strat de la 1 la 10 mm grosime!
Bombon de vopsea pentru motociclete
Vopsea sidefată pentru motociclete
Vopsea tuning motociclete
Vopsea metalizata pentru motociclete
Vopsea quad
Vopsea pentru jet ski
Efect cromat pentru vopsea motociclete
Vopsea pentru motociclete cross country pentru materiale plastice
.
.
.
.
.
.