Dacă aveți dorința de a vă schimba stilul prin revopsirea jantelor cu vopsele pentru elemente de scuter, acest lucru este posibil de oricine, cu un nivel rezonabil de dificultate, cu condiția să aveți experiență sau sfatul nostru de specialitate!
Este posibil să faceți această lucrare de vopsire a jantei scuterului cu orice pistol (mic, gri, scum...
Dacă aveți dorința de a vă schimba stilul prin revopsirea jantelor cu vopsele pentru elemente de scuter, acest lucru este posibil de oricine, cu un nivel rezonabil de dificultate, cu condiția să aveți experiență sau sfatul nostru de specialitate!
Este posibil să faceți această lucrare de vopsire a jantei scuterului cu orice pistol (mic, gri, scump, ieftin) sau fără nimic, datorită vopselelor spray pentru jante.
Iată pașii principali și planul pentru a realiza o vopsire a jantei scuterului:
1/ deglazați strălucirea stratului original - nu șlefuiți până la metal!
2/ în caz de zgârieturi, îl puteți repara cu un grund de nivelare.
3/ pulverizați vopselele. Uneori sunt necesare două straturi diferite (grund + vopsea).
4/ lac. Acesta este ultimul pas, care se face fără așteptare, imediat după pasul 3.
Pentru a reuși să pictezi atunci când nu ești profesionist în această disciplină, este mai ales să nu te încadrezi în anumite cazuri, pe care le descriem mai jos:
Nu degresați fundalurile după șlefuire:
Dacă nu aplicați vopseaua pe o suprafață perfect solidă, lipsită de contaminanți, atunci există un risc mare de apariție a defecte de suprafață pe vopsea.
Având o culoare de fundal neuniformă : Dacă după șlefuire, ajungi cu zone de diferite nuanțe, atunci s-ar putea să ai dificultăți în acoperirea acestor diferențe cu vopsea, mai ales dacă este metalică sau sidefată.
Achiziționarea produselor din magazinul de cutie mare: acest lucru vă poate economisi bani, dar aveți garanția că veți obține o lucrare finită de proastă calitate, cu speranță de viață scurtă și rezistență mediocră. Practic, nu există vopsele decente pentru jante scuter disponibile în aceste magazine de consumatori și treaba va trebui să fie complet refăcută în scurt timp.
Când efectuați mișcările cu pistolul sau cutia de pulverizare și setați incorect distanța față de substrat, aveți două tipuri de probleme la vopsirea jantei scuterului care pot apărea:
1: coaja de portocala si suprafata pudrata deoarece spray-ul este prea departe si/sau prea slab.
2: picături și exces deoarece spray-ul este prea aproape sau prea puternic.
Nu vorbim doar despre temperatura aerului, ci și despre produse și piese.!
Va fi ușor să aveți o vopsea care se întinde bine și se usucă bine, cu o temperatură moderată, adică în jur de 20°C (acest lucru este valabil pentru orice tip de vopsea).
Cand vopsim cu caldura excesiva, putem observa o vopsea care se usuca prea repede (pierderea luciului) sau chiar care se usuca la suprafata impiedicand evaporarea solventilor. Dimpotrivă, sub 10°C, evaporarea fiind foarte redusă, riscurile de picurare se multiplică !
Cu degetul, când este încă ud? Nu, desigur că nu. Va trebui să așteptați ca vopseaua să se usuce. Iar când luați în considerare grosimea unei picături (1 sau 2 mm), puteți înmulți cu ușurință timpul normal de uscare cu 3 sau 4. Odată uscat, putem șlefui vârful picăturii întărite, cu grijă, până putem reduce acest lucru. excesul de grosime. Pentru a face acest lucru, foloseste o bucata mica de hartie de slefuit tip 320 si o mini-pana improvizata cu forma plata, pentru a face o slefuire umeda, adica cu apa.
> Reduire.
.
.
.
.
.