Dintre vopselele pentru piese auto, vopselele pentru etrier de frana sunt folosite, la fel ca alte vopsele auto, pentru a imbraca, a personaliza cu un aspect mai sportiv. Aceste piese metalice particulare sunt susceptibile să atingă niveluri ridicate de temperatură. Sunt supuși permanent la condiții extreme de nisip, apă, proiecție de grăsime......
> Lire plusDintre vopselele pentru piese auto, vopselele pentru etrier de frana sunt folosite, la fel ca alte vopsele auto, pentru a imbraca, a personaliza cu un aspect mai sportiv. Aceste piese metalice particulare sunt susceptibile să atingă niveluri ridicate de temperatură. Sunt supuși permanent la condiții extreme de nisip, apă, proiecție de grăsime...
Vopselele etrierelor de frână auto sunt finisaje 1K*, rezistente nu numai la temperatură (aproximativ 300°C) ci și la intemperii.
De asemenea, permit o buna aderenta directa pe metale, fara aplicarea grundului anticoroziv.
Pigmenții pe care îi conțin aceste vopsele, care sunt folosiți pentru a da culoarea, sunt galbeni, verde, roșu, auriu, negru sau aluminiu. Au caracteristici speciale care le permit să reziste la temperaturi ridicate fără a se înnegri sau decolora.
* monocomponent: doar vopselele monocomponent permit o rezistenta reala la caldura mare. Vopselele 2K rezistă bine, dar își arată limitele în jur de 250°C max.
Fie ca lucrezi ca hobbyist cu produse de pulverizare sau cu produse in cutie cu pistol de pulverizare, poti face cu usurinta acest tip de finisare a franei, dupa ce ai demontat piesa si roata.
1/ Piesa are vopsea originala, in stare mai mult sau mai putin buna. Această acoperire a fost realizată în fabrică. Nu trebuie să-l dezlipiți, altfel va trebui să refaceți toate lucrările de aderență și anticoroziune.
Pur și simplu degresați bine piesa, apoi șlefuiți ușor suprafața, pentru a asigura aderența. Nu îndepărtați vopseaua.
Vopseaua se aplică apoi, în 2 straturi. Acestea sunt finisaje, deci nu este necesar un strat transparent.
2/ Etrierul de frana este din metal gol :
Poate fi oțel sau aliaj: după degresare putem aplica direct vopseaua pentru etrier de frână, deoarece aderă bine.
Dacă doriți să asigurați o lucrare de înaltă calitate, cu o durată lungă de viață și o garanție a aderenței, atunci trebuie să aplicați un grund anticoroziv pentru metale (lien vers la fiche produit) într-un strat subțire, este suficient, înainte de aplicarea vopselei. pentru frână la temperatură ridicată.
În primul rând, dacă aplicați o vopsea 2K sau similară, stratul de vopsea poate să nu reziste bine la creșterile rapide, mari și repetate ale temperaturii: ca urmare, vor apărea înnegrirea, crăparea și chiar formarea de vezicule.
În plus, culorilor convenționale nu le plac temperaturile ridicate și pur și simplu se pot estompa sau înnegri la temperaturi peste 150°C.
Nu. Este opțional deoarece aceste vopsele sunt ceea ce numim finisaje, straturi finale. Desigur, există un strat transparent de pulverizare la temperatură înaltă. Poate doriți să protejați și mai mult vopseaua sau chiar să îi schimbați luciul, punând un strat transparent mat, satinat sau lucios.
Pericolul de „ ardere ” lacului transparent este moderat, deoarece temperatura suprafeței nu este foarte ridicată și nu durează niciodată foarte mult.
Vopsea pentru bordul mașinii
Vopsea sub caroseria mașinii
Vopsea pentru bara de protectie auto
Vopsea pentru oglinzi laterale auto
Vopsea pentru cadru auto
Vopsea bloc de cilindri
.
.
.
.
.
.