Iată câteva specialități care figurează proeminent printre toate vopselele pentru componente de mașină: acestea sunt vopsele de motor sau, mai precis, anumite părți superioare și vizibile ale motorului. Acestea sunt în esență vopsele cu o aderență naturală la metal și cu calități suficiente pentru a rezista la temperaturi și condiții extreme pe ...
> Lire plusIată câteva specialități care figurează proeminent printre toate vopselele pentru componente de mașină: acestea sunt vopsele de motor sau, mai precis, anumite părți superioare și vizibile ale motorului. Acestea sunt în esență vopsele cu o aderență naturală la metal și cu calități suficiente pentru a rezista la temperaturi și condiții extreme pe care ar trebui să le sufere vopselele pentru blocuri de cilindri.
Este posibilă izolarea vopselelor cu un grund anticoroziv care va intra între metalul de suprafață și vopseaua 2K, pentru a promova protecție și aderență maximă. Dar majoritatea produselor noastre la temperaturi ridicate sunt finisaje, simplu de utilizat, eficiente și nu necesită nici un grund.
Știați că cele mai simple produse sunt cele mai rezistente la căldură? Din acest motiv, folosim finisaje monocomponent la temperatură înaltă mai degrabă decât vopselele 2K (acestea din urmă încep să se crape, să se înăbușească și să se înnegrească peste 250°C).
Ca întotdeauna, acțiunile de pregătire valorează mai mult decât calitatea produsului, pentru a asigura o treabă bună care să reziste în timp. Iată pașii de bază care trebuie urmați:
Pasul 1: Faceți o degresare totală a zonei de vopsit. Aceasta implică îndepărtarea tuturor urmelor sau prezenței uleiului, grăsimilor, hidrocarburilor sau grăsimilor. Pentru aceasta, folosim un degresant anti-silicon sau alcool. În mod excepțional, putem merge chiar și fără ezitare cu acetonă.
Dacă piesele de vopsit nu sunt din fier, aveți grijă la tipul de solvent și utilizați în schimb alcool sau degresant.
Pasul 2: Uscați și praf. Dacă este necesar, delimitați părțile de vopsit sau protejate cu adezivi.
Pasul 3: este sfatul nostru, chiar dacă vopseaua blocului cilindrilor este prezentată ca compatibilă cu metalul (care?), este întotdeauna înțelept să aplicați un strat subțire de grund metalic (un strat subțire și ușor este mai bine decât mai multe groase). ).
Pasul 4: Aplicați vopseaua pe blocul cilindric, începând cu unul sau două straturi subțiri, ca și cum ar fi pentru a forma un văl aspru de aderență. Apoi, după 5 minute, aplică un strat frumos, gros, care va acoperi și va netezi.
Apoi lăsați vopseaua blocului de cilindri să se usuce timp de 12 până la 24 de ore înainte de utilizare.
Culorile alese de obicei pentru a decora un bloc motor sunt negru, roșu aprins, galben și în al doilea rând verde strălucitor și portocaliu. Toate aceste culori, in variante mate sau lucioase, dau un caracter energic si sportiv.
Este indicat să păstrați o suprafață maximă în negru, deoarece este culoarea care se murdărește cel mai puțin. De asemenea, alegerea unui strat de finisare lucios este recomandată pentru o curățare ușoară.
Pentru modele sofisticate și căutate, puteți alterna oricând zonele lucioase și mate.
Sunt fabricate din materiale plastice de tip greu și sunt foarte greu de vopsit. Deci, dacă acesta este proiectul dvs., trebuie să vă asigurați că faceți acțiunile necesare, astfel încât vopseaua să nu se dezlipească rapid.
Acțiunile de ardere cu arzător, urmate de spălarea riguroasă cu bureți verzi înmuiați în diluant, sunt cele mai eficiente metode pentru a permite vopselelor să se lipească de plastic.
Dacă vopselele vor fi aplicate vreodată pe zone care devin foarte fierbinți, trebuie avut grijă să alegeți vopselele potrivite, adică vopselele cu temperaturi foarte ridicate (300 sau 700°C) pentru care alegerile de culoare sunt mai limitate. Adevărul este că suprafețele exterioare ale motorului rar ating și depășesc 150°C, ceea ce permite utilizarea vopselelor convenționale și deci o alegere mult mai largă de culori.
Vopsea etrier de frana auto
Vopsea pentru bordul mașinii
Vopsea sub caroseria mașinii
Vopsea pentru oglinzi laterale auto
Vopsea pentru cadru auto
Vopsea pentru bara de protectie auto
.
.
.
.
.
.